Digitech The Drop

Gratis verzending verwacht tussen Vrijdag, 3.05. en Maandag, 6.05.
Rs
DROP U2
RAW studio 10.10.2018
Ik had van andere gitaristen gehoord dat dit een topper was, ik speel namelijk veel in andere tuning, in eerste instantie was ik wel blij verrast, maar na wat minuten gespeeld te hebben, zaten er toch bubbelingen in de sound, zonde want op zich is het geen slecht pedaal, maar wil wel een strak geluid, het is ook zo, hij gaat met halve noten naar beneden, dat de eerste 3 drops, redelijk zijn, hoe meer drops, hoe slechter de sound, je kan hem doormiddel van een draaiknop droppen, dus dan kan je maar 1 stand gebruiken, ik had liever gehad dat je hem per half naar beneden kon trappen, al met al is het zeker geen slecht pedaal, ik had er alleen meer van verwacht, that's all

Geen goed geluid met acoustische gitaar
Sille 29.12.2018
Klinkt niet op acoustische gitaar. Op elektrische wel'