Digitech FreqOut

Gratis verzending verwacht tussen Donderdag, 2.05. en Vrijdag, 3.05.
a
Gehoorbescherming
awbennen 27.12.2018
Dit is in feite een gehoor bescherming. Je hoeft je versterker niet meer op de 'are you nuts' stand te zetten om natuurlijke feedback te krijgen. Gaaf dat je kunt kiezen welke harmonie gebruikt wordt. Er zit ook een stand ' natural hi' en 'natural lo' op. Er valt veel in te stellen: tijd wanneer de feedback begint, hoe volume van de feedback (t.o.v. droog signaal) Handmatig of automatische feedback.
minpuntjes. Als de feedback eenmaal is begonnen en ik pak een ander akkoord, dan buigt de feedbacktoon mee waar in mijn oren juist onnatuurlijk klinkt. Bij een volgend model zou wat mij betreft een toevoeging zijn er een expressie pedaal op te maken om nog meer controle over de feedback te hebben.

NC
Feedback met digitale setup
Nico Castelein 06.03.2021
Beste,

Daar ik digitaal speel heb ik niet de mogelijkheid om feedback te creëren wanneer ik voor mijn versterker ga staan. Deze pedaal doet het werk voortreffelijk! Natuurlijke feedback!! Zeker een aanrader hiervoor!

F
Ted Nugent in a box !
Flappie 20.05.2017
een Ebow net een maand voor de FreqOut gehaald...Dit ding is veel beter ...ook voor Theremin geluiden....Maar meteen toen ik de eerste geluidjes hoorde ....Ted Nugent 's Feedback ! net als op zijn oude 70's lp's!