Daddario EXL110-10P

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 30.04. en Donderdag, 2.05.
Perfect multi-pack van mijn favoriete snaren
Jaybow 29.04.2021
De alom gekende kwaliteit van Daddario, maar dan in een handige multi-pack.
Als je een aantal gitaren hebt, is het altijd handig om een aantal setjes extra snaren klaar te hebben liggen, vandaar direct een 10-pack gekocht.
Omdat ieder setje afzonderlijk ingepakt is, is dat super handig.

AA
Vaste prik
Antal Adriaanse 04.10.2019
Niet per se de beste klank of gladste snaar, maar wel constant, snel opgerekt en gewoon goed. Dat ze gesealed verpakt zijn is een plus. En de prijs ook. Ik heb door de jaren heen andere types en merken geprobeerd, maar ik keer telkens weer snel terug bij deze EXL110.

Boosterpack voor een goed recept
Anoniem 03.08.2016
Als je de EXL110 snaren zo lang gebruikt als ik dat doe, loont het zeker om multipacks in te slaan. Aan de kwaliteit van de snaren kan niet getwijfeld worden, de prijsverhouding voor deze hoeveelheid is grandioos!

Een multipack goed klinkende snaren voor een mooie prijs.
Roelofski 06.07.2023
Voor een optimale klank wil je met een zekere regelmaat je gitaarsnaren verversen. Het is dus handig (en verstandig) om voldoende goed klinkende snaren in je bezit te hebben. Gewoon 1 keer in de zoveel tijd een multipack goeie D'Addario snaren bestellen en je zit nooit zonder!

Strak geluid
Anoniem 04.01.2017
Ik heb ervaring met Ernie Ball Slinky's en met deze . Beide 0.10. De Ernie balls lijken iets minder spanning te hebben maar daardoor ook een iets minder open en direct geluid dan de addario's. Fijne snaren voor Rock en Pop.

RG
Perfect Strings!
Ricardo Gelok 02.07.2021
Deze snaren hebben een goed geluid. Ze zijn helder en ook warm.

Deze snaren gaan lang mee, eigenlijk breek ik nooit een snaar. Het is dus echt een aanrader, of je nu pop maakt of extreme metal, deze snaren kunnen het allemaal.

Altijd dezelfde top kwaliteit
Wimmetje 17.07.2020
Ik gebruik al jaren 010 of 011 sets van Daddario, weinig breuk, goeie sound en gaan vrij lang mee.

Vertrouwd produkt
Silverthread 28.12.2020
Door mij reeds vele jaren in gebruik.
Verandering is niet nodig.
Snaren zijn niet gauw dood (3/4 gigs per maand)

t
Daddario set top
tovasj 10.08.2017
Deze snaren zijn sprankelend, vandaar dat ik meteen een 10-pak heb besteld!

JF
Voor mij geen andere.
John FK 19.11.2018
Ik speel nu al enkele tientallen jaren met Daddario's, en verbruik zo'n 20 setjes per jaar. Als je gitaar goed afgesteld is, blijven deze snaren prima op stemming en breuk komt eigenlijk nooit voor (knock on wood..... )