Cort A4 Plus FMMH OPBC

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 14.05. en Woensdag, 15.05.
Geweldige Bas gitaar !
Anoniem 03.03.2023
In het verleden heb ik een Ibanez Musician Bas gehad, en achteraf spijt dat ik deze weg gedaan heb.Toch wilde ik weer een Bas met doorlopende hals en actieve elektronica hebben,maar tegen een betaalbare prijs.Na een zoektocht tussen verschillende merken uitgekomen bij deze Cort Bas.Op you-tube veel filmpjes en reviews gezien en gehoord,en aangezien ik al 2 Cort Bassen heb, had ik wel vertrouwen in het produkt.De Bas besteld bij Thomann, en deze werd netjes thuis afgeleverd, verpakt in een overdoos zodat de Bas veilig zou aankomen. Na het uitpakken eerst de Bas aan alle kanten bekeken, wat een prachtig instrument !.Daarna getuned, en even bespeeld zonder versterker, de natuurlijke klank is heel helder. Vervolgens de Bas aangesloten op de versterker ,en ook daar klinkt de Bas heel helder.
In de passive mode klinkt de Bas al goed, maar als je de Bas op de aktieve mode zet, dan komt het mooiste geluid eruit naar mijn mening.De bas,midden en hoge tonen regeling werkt perfect,zo kun je de Bas geheel naar je smaak laten klinken.
De balans knop van de elementen werkt ook prima, en geeft ook veel klank variaties.Met de doorlopende hals , en de perfecte brug heb je een sustain waar je U tegen zegt, het gaat maar door... .
Dit is een prachtig gemaakte Bas gitaar, prachtig afgewerkt en voor mij in de juiste kleur, maar er zijn ook andere kleuren verkrijgbaar als je dit niet mooi vindt.De afgeronde body voelt heel prettig aan.
De algehele afwerking is ook perfect,ook de hals en de action is perfect afgesteld.De klank is voor mij gewoon perfect, van diepe bas tot mooi hoog,alles is er op te spelen, met fingerstyle is de klank mooi, maar ook met Slap-style.
Voor het bedrag wat de bas kost krijg je een mooi en veelzijdig instrument met mooie afwerking ,goede hardware en goed geluid.

Geweldige bas
JohannesPaulus 28.09.2023
Topbas, goede bespeelbaarheid, geniale sound!