Bugera G5 Infinium

Gratis verzending verwacht tussen Donderdag, 2.05. en Vrijdag, 3.05.
I
Bugera G5
Iris421 23.11.2019
De Bugera G5 is denk ik het beste dat je kan krijgen voor deze prijs. Zitten zeker genoeg opties op om het geluid naar je smaak aan te passen. Ik geloof niet dat hij stevig genoeg is om overal mee naartoe te nemen. Hij is 5 Watt maar als dit te hard is kan je hem ook op 1 Watt of 0,1 Watt zetten hierdoor is hij super geschikt voor in huis spelen.

K
Perfect!!
Klaasb 15.11.2022
Onlangs deze versterker gekocht bij Thoman.
Wat mij zeer beviel is het droge warme buizen geluid en dat was precies wat ik zocht.
Ik speel voornamelijk classic rock en voornamelijk gilmour tracks en ander werk van Pink Floyd.
Voor de kleuring van het geluid maak ik gebruik van een EQ pedaal
Maar ook andere pedalen en deze amp gaat hier beter mee om dan vele Marschall of Fender buizenversterker.

Als je gebruik maakt van een strat, stel je pickups iets hoger in om de fraaie oorspronkelijk twang te behouden
Ik kan niets bedenken om deze versterker geen 5 sterren te geven
Well done Bugera