In ongeveer een week beschikbaar
In ongeveer een week beschikbaar

Wat een gemak en een wereldgeluid met de Boss VE-Acoustic Singer
Anoniem 27.11.2016
Ben nieuw in de wereld van effecten en stompboxes maar heb wel een paar goede oren. Met dit apparaat komen die niets tekort: zowel mijn Eastman OM6 gitaar als mijn stem komen prachtig naturel tot hun recht, met net dat beetje pit wat ik graag wil! Als ik de effecten ga gebruiken wordt het echt leuk, elk liedje kan ik net even anders doen.

Het gebruiksgemak is geweldig , wat je doet hoor je meteen en het is niet moeilijk uit te vinden hoe dat moet, zelfs zonder uitgebreid in de manual te duiken.
Klein minpuntje: ben niet heel gek op de meeste harmonies die erop zitten, klinken een beetje synthetisch. Maar de 'high & low' is wel mooi, zeker als je de toonsoort instelt en niet op 'Automatisch'
Verder een geweldig apparaat voor weinig geld, en met een beetje redelijke versterker klinkt helemaal als een klok. Doen!!

Veel mogelijkheden
Bontenbal 11.04.2019
Prima apparaat met veel mogelijk. Voor mij persoonlijk teveel mogelijkheden, waardoor ik net niet precies de sound kreeg die ik zocht.