Boss PSA 230S Power Supply

Verwachte verzenddatum: Woensdag, 8.05.
werkt prima
Jannnnn 02.04.2016
Deze voeding is natuurlijk helemaal plug and play. De ene kant in het stopcontact, de andere kant in (in mijn geval) de boss br80. Doet het perfect.

Die br80 (klein opnamedingetje van Boss) doet het alleen hierop en op batterijen. Maar de br vreet stroom. Batterijen is dus niet echt een optie. Heb ook simpele voeding van tien euro gebruikt. Dan lijkt het of je Radio Moskou uit 1987 ontvangt. Ruis, brom zelfs vreemde muziek!

Maar deze originele voeding werkt prima. Ziet er degelijk uit. Geen ruis of brom. Lekker lange kabel.

Doet het ook prima op de boss Ds-1. Dat is een simpel (maar zeer goed! ) distortionpedaal dat iedere voeding slikt.

Jammer dat zo'n voeding dertig euro moet kosten. Veel geld voor iets waar je niet van kan genieten. Het is gewoon nodig.

aanvulling na een paar jaar: veel gebruikt, nog steeds perfect. Ik ben echt een fan van de betrouwbaarheid van Boss!

Voeding waar over nagedacht is
Mattheus 08.01.2022
Een slimme voeding dankzij de ontstoring en, ook heel handig, een mooie lengte van de kabel. Slim bedacht! Persoonlijk zou ik een iets langere kabel nog handiger vinden, maar dit is al erg mooi!

A delay pedal needs a power supply
Anoniem 08.12.2015
Delay pedals drain batteries very quick, thats why I bought the Boss power supply together with my Roland Space Echo. After years of use everything still works fine. As all Boss products, built like a tank! A must buy with your Boss delay pedal.

Silent Boss
Ejay 28.08.2022
I needed a good PSU for my Boss Noise Supressor Pedal, since a non-brand PSU i used was noisy and made the Noise Supressor work not good at all. (hum and noise).
After replacing it with an original Boss PSU, the noise supression and treshold adjustment worked as they should. Even with noisy single coils.
The price of this PSU is higher than non brand PSUs, but it adds no noise
to the signal.

Practisch en compact
P.loeffen 08.04.2021
Perfecte adapter voor als je de Boss effecten koffer hebt, het is namelijk een degelijke platte en daardoor dus een makkelijk op te bergen power supply adapter.

m
De prijs zeker waard!
mb2000 12.01.2024
Deze adapter is van een zeer hoge kwaliteit. Ik was eerst wat sceptisch, gezien de hoge aanschafprijs, maar ik ben zeer positief verrast.
Ik gebruik er nu 2- één voor mijn Boss pedals, en één voor mijn rackmount Boss RCL-10. Vooral bij die laatstgenoemde was het verschil dag en nacht, alle ruis is als sneeuw voor de zon verdwenen.
Aanrader!

Goede Voeding
Mood44 05.09.2019
Deze voeding heb ik 2x voor een aantal Boss Pedalen.
Ik gebruik het met een EBS EBS DC6-90F Flat Daisy Chain kabel doorgekoppeld aan een Ibanez DC301L Daisy Chain Cable voor totaal 8 pedalen per voeding.
Werkt goed.

Een must
Blueskikker 20.05.2023
Geen netstoring meer, top dingetje. Geld meer dan waard.

Met power en stil
Michelvr 17.06.2021
Prima adapter met genoeg power voor meerdere pedaaleffecten met daisychain.
Geen last van bijgeluiden of brom zoals bij de goedkopere adapters
Verdikking in snoer (zie foto) wat minder prettig en erg lang snoer dat uiteraard van pas kan komen maar niet handig is als je het een en ander in een koffer wil wegwerken.
Niet goedkoop, maar zeker de prijs waard.

m
betrouwbare keuze
maartenaerts 21.02.2019
Voor optredens en thuis : modulerende effecten deden raar bij de goedkopere kleine voedingen. Dus maar een dure Boss gehaald. Geen problemen nu en peace of mind ;)
Degelijk ding met fijn lange kabel, geen brom of hoge toonpiep.