beyerdynamic DT-770 Pro 32 Ohm

Gratis verzending verwacht tussen Woensdag, 15.05. en Donderdag, 16.05.
O
Super geluid
ON7LV 20.10.2020
Ik gebruik hem op de zendradio. Uitstekend geluid, goed draagcomfort , ook na een paar uur. Ik las in één van de reviews een commentaar op de earpads, daarom bestelde ik ineens de zachtere vervang pads mee. Echter de oorspronkelijke vallen goed mee, voelen zacht aan, geen hoge druk op de oren zodat je hem lange tijd kan dragen. Ik draag een bril en bij vorige hoofdtelefoon had ik een pijnlijke druk na enige tijd, maar niet bij deze.
De hoofdband is ook goed af te stellen, oorpads gaan mooi over het oor.
Een aanrader

Super product
Patrick243 11.06.2021
Deze gekocht voor Roland electrische piano. Wat een geweldig geluid komt eruit. Je merkt niet dat het geluid uit de hoofdtelefoon komt. Een echte aanrader.

Beyerdynamic DT-770 Pro 32 Ohm
Anoniem 03.01.2023
Deze koptelefoon gekocht voor mijn digitaal piano. Prima koptelefoon met goed comfort (Draag bril) en geluid is ook goed over de hele range. Niet te veel bas heb een Sony geprobeerd en daar zat te veel bas in.
Al met al dik tevreden.

y
yorno 24.01.2024
Een goed neutraal klinkende hoofdtelefoon met een plezierige draagcomfort