Behringer X-Touch Extender

Gratis verzending verwacht tussen Woensdag, 8.05. en Vrijdag, 10.05.
Perfecte aanvulling op X-touch
MstrTwice 03.02.2019
Deze extender geeft je 8 extra faders, pots en scribblestrips. Plug en play te gebruiken. Wat kan ik er verder over zeggen? Bouw kwaliteit is even goed als de X-touch zelf en vult hem daarom ook mooi aan.

Wat wel belangrijk is te vermelden, is dat je max 1 X-touch extender via USB kunt aansturen. Dit omdat elke extender dezelfde hardware benaming heeft en Windows/Mac dus meerdere extenders als een en dezelfde ziet. Je kunt dit oplossen door ze aan te sturen via LAN/Rtpmidi. Of 2 via USB en de overige extra extenders via LAN/Rtpmidi.

AL
Top extender
Alain Labrie 13.12.2019
Top extender voor mijn X-Touch. Werkt perfect samen met de X-Touch en Logic X pro. minpunt: Faders maken wel wat geluid bij automatie en voelen wat goedkoop aan . Verder een uitstekend apparaat zeker gezien de prijs .