Behringer Powerplay P1

Levering ongeveer tussen Woensdag, 15.05. en Donderdag, 16.05.
C
Voor weinig speel je in-ear!
Concorde 13.03.2019
Toen we met onze band voor in-ear kozen, hebben een aantal mensen deze P1 gekocht! Ideaal ding met een prima geluidskwaliteit.
Vooral de stereo-mono mogelijkheid is fijn. In de oefenruimte hebben we alleen zang op de monitor; ik pak het andere kanaal voor een direct basgeluid vanaf de DI van m'n basversterker of effectapparaat. Werkt super!
Enige nadeel is het grote formaat. Aan je kontzak gaat 't goed, maar 't blijft een groot ding... Om te beginnen een paar JBL-walkmandoppen eraan, en je speelt in-ear voor ¤54,-!
:-)

hb
hollandia broadcast 25.11.2020
Prijsbewuste keuze, doet niet onder voor de duurdere merken.
Ik gebruik de Gravity MAMH 01 om het aan een microfoonstand vast te maken.

K
Krachtig
Kumantie 27.02.2020
Mijn Muziekkanten en ik hebben helemaal geen klachten over deze Powerplay P1.
Wij zijn te tevreden.

Prijsvechter
Superleggera 15.01.2019
Voor het geld heb je een ontzettend fijn systeem. Het is letterlijk plug & play.

+ voor weinig geld toch in-ear
+ voelt degelijk aan
+ kan gedeeltelijk wireless
+ aparte volumeregeling
+ mono/stereo switchable

- het kastje is wat onhandig als het aan je broek hangt

Voor mij als stilstaande gitarist is dit een uitstekend product. Ik beweeg weinig, dus last van de kabels heb ik niet. De oordopjes die je er vervolgens bij koopt/doet maken of breken het geluid wel.

L
uitgebreid en betaalbaar
Lennaert 13.06.2017
Deze in-ear amps zijn zo van fischeramps gecopieerd. Maar voor een fractie van de prijs!
Niks mis mee.
Misschien enig nadeel is dat ze vrij groot zijn en ook niet al te licht.
Maar dat is gelijk aan de concurrent!

b
wired in ear
bokje 03.07.2019
Klinkt super, voor mijn geen verschil met duurdere merken.
En ook van niemand klachten gehoord, natuurlijk.
natuurlijk kan je hem aan je riem hangen, als je er een batterij in stopt. Maar, zeker omdat er een flinke xlr kabel aan hangt, is dat niet super comfortabel.

Maar voor drummers, toetsenisten, dj's, technici e.d. is dit super.
2x mono voor bijvoorbeeld een click en een mix.
of een stereo mix.

Goed, maar zwaar!
Anoniem 01.06.2016
Ik heb voor mijn band (naast een aantal draadloze) een tweetal bedrade in-ear bodypacks gekocht. De keuze in het goedkopere (<100 euro) segment is niet enorm, zeker niet voor actieve bodypacks, maar gelukkig is de Behringer P1 een erg goede keuze!

Wat betreft geluidskwaliteit kan ik kort zijn: Die is gewoon erg goed. Je kunt vrij hard uitsturen vanuit een mengtafel voordat deze bodypacks beginnen te clippen. Echter is dat helemaal niet nodig; het versterkingsniveau is dusdanig dat je oordoppen uit je oren geblazen worden op vol volume!

De schakeling tussen mono/stereo is ideaal. Op het moment dat je omschakelt naar mono kun je toch beide ingangen blijven gebruiken en daar zelf een balans tussen vinden. Ideaal voor de drummer met clicktrack!

Wat betreft draagcomfort ben ik zelf iets minder positief. Het apparaat met 9V batterij is toch wel vrij gewichtig en het is een vrij fors apparaat. Gelukkig heeft Behringer bedacht dat er schroefdraad voor een microfoonstatief (zowel 3/8 als 5/8) moest komen, waardoor je het apparaat simpelweg op een microfoonstatief naast je kan neerzetten! Discreet en keurig op hoogte heb je geen last van zware bodypacks. Perfect voor drummers, percussionisten, toetsenisten en andere plaatsgebonden muzikanten.

Ook in de studio is het een prima apparaat. Ook mijn Beyer Dynamic DT-770 kan ik er méér dan luid genoeg mee aanjagen.

Het is jammer dat er niet standaard een 9V adapter bij zit, dat had het plaatje echt compleet gemaakt. Gelukkig zit er een standaard aansluiting op en kan iedere 9V (250mA, center positief) adapter de klus klaren!

Al met al een bijzonder fijn apparaat welke ik iedereen aan kan raden!
draagcomfort

Goede in-ear monitor voor oefenruimte
Martin&Co 08.07.2019
Prima apparaat voor in de oefenruimte. Ik heb het gekocht om te testen met bekabeld in ear. Werkt prima en is zeer degelijk.

Prima koptelefoon versterker
Wil 23.11.2015
Is een prima koptelefoon versterker welke de competitie met shure draadgebonden systemen aan kan. Geluid goed !Robuust en ziet er prima uit.
Muzikanten die het nu gebruiken zijn het met me eens.
Prima doosje voor het geld en gaat erg hard.
draagcomfort

super kastje voor mooie prijs
Proskuneo 01.09.2017
Simpel en goedkoop in eer, werkt met deze kastjes perfect, echt een aanrader, zowel mono als stereo goed te gebruiken!