Behringer MS16

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
Één mankement is één teveel
Anoniem 20.03.2017
Leuke compacte boxjes. Voor de liefhebber: de versterker voelt best wel zwaar aan. Ik heb deze zelf gekocht als PC-speakers. In die functie zijn ze voldoende, maar als monitorspeaker zou ik ze toch onvoldoende geven.
De features zijn fijn en (bijna) compleet. Aan de achterkant zitten zowel een stereo RCA-ingang als een 3.5mm TRS-ingang. Het grootste mankement is dat de extra microfooningang aan de voorkant niet uitgeschakeld kan worden. Als je een omgeving hebt met veel elektromagnetische storing, geeft dit een lichte ruis.
Het geluid lijkt een beetje te galmen ergens in de midtonen, en dit is niet helemaal weg te krijgen zonder echte equalizer. Het hoge geluid zou wat crisper kunnen, maar is goed voor de prijsklasse. Het lage geluid is prima.
De prijs is goed, en, als er één knopje meer op had gezeten om de microfooningang uit te zetten had ik hem zeker aangeraden.