Extra channels for my Tascam Model 12
Hester 23.02.2022
I use the Behringer MX400 to create 2 extra inputs for my Tascam Model 12 mixer. I have a bass and an accoustic guitar plugged into the Mx400 and have the MX400 plugged into one of the Model 12 channels. Works perfectly. Only negative would be that if you open up volume above 50/60 % (above unity gain) on the MX400 white noise is introduced.

DW
Doet wat het moet doen.
Danny Ws 04.11.2021
Handig mono mixertje zonder poeha. Mix probleemloos 4 ongebalanceerde monosynths met z.g.a. geen signaalruis tot 50-60%. Let dus op met instrumenten met een te laag uitgangsvolume! Een aan/uit knop had wel fijn geweest. Nu moet je de adapter lostrekken. Degelijke metalen casing dus ook geschikt voor onderweg.

Klein, fijn en handig
Hans2299 11.01.2016
Dit apparaat was voor mij een hele uitkomst.
Omdat ik een nogal uitgebreid pedalboard heb, waarmee ik electrisch, acoustisch en basgitaar kan produceren met één gitaar, en omdat ik dat ook nog eens door een Ditto looper wilde halen, had ik behoefte aan een kleine lijnmixer waarmee als die signalen kon combineren en naar de looper kon sturen.
O ja! Had ik ook al gezegd dat ik ook nog (electrische) drums en toetsen er bij speel?
Eerst liepen al die signalen met lange kabels ieder apart naar een externe mixer. Niet erg handig.
Toen zag ik MX400 bij een andere gitarist. Gewoon op zijn pedalboard.
Een paar dagen later lag het mixertje ook op mijn board.
Daar verwerkt hij moeiteloos zonder signaalverlies, brom, ruis of vervorming mijn acoustische, electrische en basgeluid, plus een externe terugkoppeling waarin de toetsen en drums binnenkomen. En dat stuurt hij naar de Ditto. Probleemloos.
Klein, fijn en handig, zijn de woorden die boven komen drijven.

Ideaal als headphone mixer
TimMJN 01.12.2020
Ik gebruik deze kleine mixer als headphone mixer. Hiervoor werkt deze prima. De bediening is simpel, het zit stevig in elkaar, niks mis mee. Enige mogelijke minpuntje is de voedingsadapter, deze heeft een erg dun/breekbaar kabeltje.

Fv
handige 4 kanaals mixer voor allerlei toepassingen.
Frans van Helvoort 09.01.2020
Bijzonder handig super klein mixertje. Is overal inzetbaar. Ik gebruik hem om twee modelers te mixen en dan rechtstreeks de eindversterker in. Heb hem ook in de gitaar ingang van de versterker getest. Ook daar een zeer goed resultaat. Kleurt het geluid niet en geeft bijzonder weinig ruis. Zeer goede elektronica. Heb features neutraal beoordeeld omdat er maar 4 knoppen op zitten. Meer is ook niet nodig voor mijn doel. afwerking 1 sterretje minder omdat er geen rubber voetjes onder zitten. Niet boeiend maar wel prettig als ze eronder hadden gezeten. Gewoon een geweldig apparaatje voor weinig euro's. Bijzonder tevreden met deze aankoop.

What else you need
Ro0llo 16.06.2022
Use to mix my Volca Beats, Microbrute and Deepmind. Really easy to use works great!