Behringer Flow 8

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 14.05. en Woensdag, 15.05.
Professionele kwaliteit in compacte behuizing
Roel 22.08.2022
Heb me verbaasd over de robuuste bouw. Zeer veel mogelijkheden en ongelooflijk goede FX-en. (o.a. Reverbs) Het is even wennen dat faders meerdere functies hebben. Ze zijn niet motorized maar het 'offset' ledje helpt op briljante wijze

Jt
The best service for the best products.
Joop the guitarman 29.10.2022
I am using the Flow8 for two years as a amateur guitarplayer and singer.There was a failure with the power connecter. I called for help and Thomann send me a return ticket to send it back to Thomann..

In less than two weeks time I got it back. Perfect repair and it's working perfect.
Thanks again to the hole service team. Thomann is a great company.
Thank you so much.
Joop Wassenaar.

FB
Mooi compact paneeltje
Ferdie B 19.10.2022
Voor deze prijs is het een product boven verwachting. Mooi handzaam tafeltje met veel mogelijkheden

Super handig apparaat
Rendeman 09.11.2022
Ik gebruik de Flow 8 om 3 synths mee te mixen, samples op mijn macbook, via Bluetooth, en 2 microfoons, 1 voor zang, en een voor articulatie aansturing van een Varios / VC-2 card. Alle settings opgeslagen in een app. Koptelefoon versterker heeft voldoende body. Echt een kleine "alles" kunner. Kan het beter....een digitale uitgang of Bluetooth uitgang was natuurlijk NOG mooier geweest; maar de Flow 8 is echt waar voor zijn geld!

Flow 8
Ricardo74 12.01.2023
De flow 8 is een mooi en compact mixer
Ideaal voor in de wat kleinere muziek studio's
De flow 8 werkt geweldig mooie en goede interface
Wekt erg handig met de tel en of tablet
Ook makelijk in gebruik in combinatie met Adobbe audtion

De flow doet zeker niet onder voor de grote jongens

Kan niet anders zegen een mooi en degelijke mengtafel met veel instelings mogelijkheden

Gebruik hem zelf voor studio opnames

Top product van behringer

Prijs verhouding top
Als je ziet ŵat je krijgt voor het geld

Beste koop sinds jaren

Kleine alles kunner
Promms 16.04.2023
Degelijk gebouwd en veel mogelijkheden voor het kleine formaat. Ik gebruik hem thuis als interface voor de computer en live versterk ik kleine groepen (piano, zang, gitaar enzo) en koren. Fijn dat hij faders heeft en de app blijft het via BT ook doen als er 200 man in de zaal zitten (in tegenstelling tot de X(R)18). De app heb je wel nodig om EQ, compressie, routing etc te kunnen instellen, maar tijdens de gig heb je aan de faders genoeg. Fijn zijn de 2 monitorgroepen. Ook fijn is dat je tegelijkertijd de gig kunt multitracken en via de return met de koptelefoon kunt monitoren. 1 echt nadeel: waarom heb mic input 3 en 4 geen phantom? Dat zou de functionaliteit zo veel groter maken. Maar toch, voor het geld een heerlijk ding.

DH
Klein, maar SUPER krachtig!
De Hutch 13.02.2023
Ik wilde kleiner, compacter, lichter, mobieler... maar eigenlijk niet inleveren op wat ik had.... een loeizware KODA mengtafel met ingebouwde versterker! Powered speakers, dus versterker verplaatst, en dan dit kleine krachtpatsertje voor de klankkleur, balans en volume.... en nu 1 jaar na dato, nog steeds superblij! Nu komt er een MIDI controler masterkeyboard aan en dat betekent nu geluid via USB rechtstreeks vanuit mijn DAW.... en ook dat....werkt vlekkeloos! GEWELDIG! echt een aanrader!

K
Top Mixertje!
Karamski 22.09.2023
Als geluidstechnicus is deze kleine kerel geweldig voor kleine optredens, theatershows. Zeer compact formaat, waardoor hij altijd handig en binnen handbereik is. Super geluidskwaliteit en soepele faders

Het enige nadeel waren de kleine rubberen stootborden eronder, ze zijn gewoon gelijmd en komen er gemakkelijk vanaf.
Goed aanbevolen voor het geld dat u betaalt!

Als verwacht
Jeefry 14.08.2023
Top ding app koppeling en app hadden beter gekunt soms zijn de effects enzo op de app lastig te bedienen maar als je het snapt werkt het perfect. Het was 100 keer beter geweest met moturized faders maar het idee dat de fader een optie zijn is al heel fijn

V
Flow 8 is geweldig
Vincent-Buil 12.01.2024
Deze compacte mixer zit vol features die je normaal alleen op duurdere modellen vind (compressor, limiter, 2 minitors, routing) en klinkt uitstekend. Ook de FX zijn erg goed. Het formaat en dat hij USB powered is maakt hem ideaal voor gigs. Bluetooth app is heel overzichtelijk en handig als je niet naast je mixer staat. Enige minpuntjes zijn de kwetsbare micro USB power aansluiting (had liever USB-C) gezien en gebrek aan aan/uit knop. En hij lijkt meer te vragen dan 2A als je phantom power gebruikt - met mijn JBL extreme 3 met 2A powerbank aansluiting valt hij helaas uit. Verder perfect!