fd
Top ding voor de prijs
fifi de walvis 14.10.2022
Zoals in de datasheet van deze microfoon te zien is is hij aardig vlak los van wat gedoe in het middengebied. Echter voor iemand die net begint met zijn ruimte opmeten, of in mijn geval bezig is met wat zelfbouw speakers is dit prima. Heb hem vooral gebruikt om naar pieken te kijken bij het crossover punt en het fasegedrag te bekijken en heeft voor mij erg goed gewerkt.

Prima betaalbare meetmicrofoon
Mark2018 24.09.2020
Ik heb een paar hele dure meet microfoons en drie goedkope. Deze betaalbare werkt prima. Ruist wat meer dan de dure en heeft een lagere max SPL, allemaal geen grote tekortkoming in normaal veld werk. Richtingsgevolig in de hoge tonen. Voor het normale bereik eigenlijk een goede microfoon. Minder kwetsbaar voor diefstal, minder erg als er schade optreedt, toch betrouwbare metingen en goede resultaten.

Leuke, verrassend veelzijdige mic
Barmus 17.05.2020
Heb deze microfoon gekocht voor het kalibreren van mijn monitoren, uiteindelijk was ik niet tevreden over de software dus gebruik ik deze niet meer. De microfoon zelf gebruik ik echter nog wel vaak. Het is een mooie microfoon als je een ruimtelijk effect wilt bij opnames van instrumenten of field recordings. Het is een leuke, goedkope introductie in de omnidirectionele microfoons.

Beast.2016 16.07.2023
Prima microfoon. Gebruikt icm 8024.

Werkt goed in combinatie met de Ultracurve Pro DEQ2496
Michel1505 20.04.2024
Ik heb deze microfoon specifiek gekocht om deze aan te sluiten op de Ultracurve Pro DEQ2496. Naar mijn eigen ervaring werkt deze naar behoren en zal deze zeker aanbevelen.

Bo
Meet microfoon
Ben of Foxpop 11.03.2020
Prima low budget meetmicrofoon, doet exact correcte meeting voor een geluids afregeling van de zaal en je monitor met sturen van witte ruis door die speakers...ook zeer geschikt als prima meetmicrofoon als een decibel meter met app op je laptop of gsm
Aanrader als je met QSC mixers live on-the-road bent.. hebbeding!

Top microfoon
Nigel22 08.06.2021
Zeer goede meetmicrofoon voor Smaart en dat soort toepassingen. Ik gebruik hem als RTA mic op de M32r. Perfect!

Goede meetmicrofoon
SvdG 01.11.2020
Deze microfoon meet voor mijn toepassing prima. Weinig ruis, waardoor de meting in één keer goed was.