4 / 5

Beschikbaar in een paar maanden
Beschikbaar in een paar maanden

Dit artikel is momenteel uitverkocht, maar wij hebben hiervoor al een nieuwe bestelling uitstaan. Helaas kan de leverancier geen levering binnen de komende drie maanden garanderen. Wij raden u aan een geschikt alternatief in onze winkel uit te zoeken.

Gv
Perfect
GH van Dijk 07.10.2020
Het ontbrekende tweede kanaal op mijn (HB SolidBass 150C) versterker. Het ding staat bijna altijd aan, het geluid is fantastisch.

Aangezien het kastje op mijn versterker staat heb ik geen last van een "mogelijke zwakke" kunststof behuizing. "Mogelijk zwak" tussen haakjes, ik heb al jaren van het zelfde merk een tuner en een booster waar ik veelvuldig op sta te springen, en die doen het nog steeds.

De knoppen reageren goed, ook de blend knop doet het prima.

Nadeel: Op een Hartke combo met een aluminium speaker klinkt het ding verschrikkelijk. Dat mag ik nooit meer doen.

C
kunststof behuizing met zeer mooie Bass sound
C-Ka 17.05.2021
voor deze prijs volledig onverwacht goede Bass sound, in het echt vele malen beter dan dat je via Youtube kan horen. Mooie diepe "brom" die een beetje brokkelig wordt op je lage "B" snaar als je vijf snarig speelt...