Aulos Thumb Rest Tenor Recorder

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
ES
Eveline S. 14.07.2020
Ik was gewoon benieuwd hoe dit zou spelen. Het verhoogt het speelgemak. Ik gebruik de andere formaten alleen op mijn kunststof fluiten, deze voor de tenor ook op een houten fluit omdat dat gewoon fijner speelt. Als je hem op een houten fluit gebruikt zou ik er een dun laagje rubber ofzo in plakken en voorzichtig erop zetten om beschadigingen te voorkomen. Blijft in ieder geval goed zitten.

m
prima steun
muziekmaker 19.05.2020
Ik heb de steun voor de duim gekocht voor mijn tenorblokfluit. Past prima! Gewaarschuwd door andere reviews heb ik een stukje vilt tussen de steun en de fluit geplaatst om beschadiging van de fluit te voorkomen. Dat is wel aan te raden, want de lak van de fluit is kwetsbaar.