Audio-Technica ATH-M40X

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 30.04. en Donderdag, 2.05.
JS
Zeer tevreden!
J&R Sound 05.12.2018
Bouwkwaliteit: hoofdtelefoon voelt stevig aan. Er zijn duidelijk goede materialen gebruikt.
Comfort: zit heerlijk, heeft zeer grote schelpen en is in grootte verstelbaar. Voor kleine hoofden ook nog prima.
Gebruiksgemak: goed op te bergen doordat de koptelefoon inklapbaar is en er een tasje is meegeleverd. Ook de gekrulde, afneembare kabel is fijn en handig in gebruik.
Geluid: Muziek luisteren is zeer aangenaam. Tv of films kijken, waarbij er veel stemmen zijn, vind ik minder aangenaam; trebble is overheersend, terwijl de mids een beetje wegvallen.

Al met al een fijne allround koptelefoon en de prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. In deze prijsklasse vind je niet beter.
draagcomfort

Uitzonderlijk voor de prijs, maar niet perfect
Anoniem 23.02.2016
Volgens mij zijn de positieve aspecten van deze hoofdtelefoon algemeen bekend: hoge geluids kwaliteit voor een hele lage prijs. Daarom zou ik in deze review me richten op een aantal negatieve aspecten.

De eerder genoemde voordelen maken het fantastische hoofdtelefoon voor muziek productie of ander studiowerk. Waar dit product me enigszins teleur stelde was de bruikbaarheid voor muziek luisteren in het dagelijks leven. Redelijk storend zijn krakende geluiden die vlak bij de oren soms ontstaan wanneer je met de hoofdtelefoon loopt. Een ander, makkelijker oplosbaar probleem zijn de inbegrepen kabels, die alletwee allesbehalve ideaal zijn voor het dagelijkse gebruik. De ene kabel is veel te lang en de spiraalkabel is te zwaar. Gelukkig zijn er online korte, rechte draden te vinden voor deze hoofdtelefoon, en kan bij deze hoofdtelefoon de kabel makkelijk gewisseld worden.

Nogmaals, ondanks de kleine hoeveelheid klachten is dit alles behalve een miskoop. Sterker nog, het is een echte aanrader!

MV
Maxim V. 16.04.2021
goeie headphones
als je ze te lang draagt, minder comfortabel

Lekker
Anoniem 01.04.2017
Hele fijne koptelefoon. Komt goed geluid uit en ik kan goed elk detail horen. Als je ze hard aan hebt staan kun je ze als medemens in dezelfde kamer wel horen, maar ik weet niet of deze koptelefoon was gemaakt om dat de voorkomen of niet. Verder heel fijn, komt ook met een snoer met een dikke jack output. Best handig. En je kan dus ook van snoer wisselen als je dat wil.
draagcomfort

Goed gedefineerd geluid tegen goede prijs
Beeburn 02.03.2021
Aangeschaft voor het monitoren van mijn Kemper Stage en monitoren met Focusrite Scarlett 8i6. Geeft goed gedefineerd geluid, gebalanceerde bas en goede middentoon hoge toon weergave. Niet de beste ooit gehoord, maar voor monitoren zeker goed en robusst. Twee kabels meegeleverd geeft mij de keus. Moet wel elke keer mijn oren in de schelpen wurmen om daarna met comfort te kunnen luisteren. zoagename upgrade kussens geprobeerd, maar terug naar de originele. Van mij had de inklapmogelijkheid achterwege kunnen blijven, heb er meer last van dan dat ht handig is (maar ja ik hoef ze niet klein op te bergen.

Urenlang aan een stuk.
Anoniem 07.04.2016
Met deze oren kun je urenlang doorluisteren zonder pijnlijke randen te krijgen. Geluid is dik in orde. Ik hou niet van mixen met koptelefoon, maar soms kan het even niet anders. En deze geeft genoeg definitie dat het goed te doen is, zonder echt vermoeid te raken. En de ander in de kamer hoort werkelijk niets....
draagcomfort

Highest class within its price.
TM2007 06.02.2024
+Very good sound
+High wearing comfort.
+Locking cables are a big plus.

-It's just a pity that it doesn't come with a hardcover cover, the cover that comes with it is not very protective.