Arturia Beatstep Pro Cable Kit

7

Accessoireset voor BeatStep Pro

  • Bestaat uit 4 kabels: 2x MIDI-adapter, 1x clock adapter en 1x micro-USB-Y-adapter
  • Kleur: Wit
Leverbaar sinds November 2021
artikelnummer 530868
verkoopseenheid 1 stuk
Colour Grey
Length 0,2 m
Length In cm 0,20 m
Connector 1 Jack 3,5mm TRRS male
Connector 2 DIN 5-pol. (MIDI) female
Toon meer
€ 14,90
Incl. btw plus € 5,90 verzending
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Levering ongeveer tussen Dinsdag, 30.04. en Donderdag, 2.05.
1

7 Klantenbeoordelingen

4.7 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

afwerking

5 Recensies

google translate gb
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
B
Amazing, as expected
Brillefyr 30.10.2023
Everything included, and fully functional. Great!
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
G
3 Peitschen zum wegwerfen, nur für einn USB-Y-Kabel
GeoMujo 18.11.2023
Genau das ist das Problem. Um einen Boutique der am nicht-Power liefernden USB-Port eines ROLAND MX-1 o.Ä. hängt mit Strom zu versorgen, benötigt man ein Micro-USB-Power-Injector-Kabel wie dieses hier. Aber ich brauche NUR dieses und nicht 3 weitere DIN-TRS-Adapter, die mangels Gerätschaften quasi für die Mülltonne produziert sind. Schon aus Umweltgründen wäre ein einzelnes USB-Injector-Kabel zu begrüßen. Muss ja nicht von Arturia sein. Aber bitte Micro-USB und am besten zusätzlich noch im USB-C-Format.
afwerking
0
1
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
m
Nicht nur für Beatstep Pro
moov 02.12.2022
Habe mir zwei der Kits geholt um Roland Boutiques mit dem USB-Splitter brummfrei m Rechner zu betreiben bzw. an das Roland MX-1 anzuschließen. Funktioniert perfekt. Wenn es den USB Adapter allein zu kaufen gäbe, wäre es noch besser :)
afwerking
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden