Adam Hall 5635 Humfrees M6

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
TP
Werkt, maar voor verbetering vatbaar
The Postman 15.09.2023
Het systeem is goed bedacht, maar de afwerking kan beter. De gaten in de clip zouden net iets ruimer moeten zijn en ook het opstaande randje werkt averechts. Om de bouten zit een rubber, zodat deze niet in contact komen met het apparaat. Het probleem is dat het gat van de plastic clip net te klein is, waardoor deze niet goed over het rubber past. Hierdoor gaat het rubber opkrullen en raakt het beschadigd. Ik heb daarom de gaten iets groter gemaakt (dikker schroefbitje er doorheen duwen). Daarmee was het probleem opgelost. Verder moet je inderdaad de clip vasthouden tijdens het schroeven, omdat deze wil gaan meedraaien. Dat komt mijn inziens mede door de opstaande rand, omdat je daardoor meer contact hebt met de kop van de bout. Het ontwerp zou met een paar eenvoudige ingrepen verbeterd kunnen worden: iets ruimer gat, geen opstaande rand om de schroef. Eventueel een extra ringetje tussen bout en clip, zodat de clip niet gaat meedraaien met de bout. Verder werkt het naar behoren.