a
Viel für wenig Geld
alikante 24.03.2011
Gutes Teil, man kann den Stachel ausgefahren lassen und so blitzschnell wechseln! Ideal für mich am Theater wo ich zwischen E-und Kontrabass wechseln muss. Leider kann man den Ständer nicht in der Mitte klappen, er bleibt also schon ein bischen unhandlich, passt aber problemlos in jedes Auto. Unterm Strich das kleine Geld allemal wert!

Gemakkelijk in de omgang
Driek 21.12.2022
Een standaard die eenvoudig in en uitklapt en zonder uitstekende delen vervoerd kan worden. Oké, een beetje lang, maar als bassist ben je gewend aan "oversized". Het beste aan de standaard is dat je het instrument makkelijk erin plaatst, geen gepuzzel, gewoon erin zetten. De stabiliteit is afdoende. Alleen onverantwoord gedrag tot omvallen leiden.