Yamaha Tenor Sax 6CM

5

Mondstuk voor Tenorsaxofoon

  • Gemaakt van eboniet
  • Tipopening: 1,90 mm
Leverbaar sinds Februari 2006
artikelnummer 168627
verkoopseenheid 1 stuk
Facing Length 24,00 mm
Tip Opening 1,90 mm
Chamber Bench Style
Material Caoutchouc
Cap No
Ligature No
€ 115
Gratis verzending en incl. btw.
In 10-13 weken beschikbaar
In 10-13 weken beschikbaar

Dit product verwachten we binnenkort op voorraad en kan dan direct worden verzonden.

Informatie over de verzending
1

5 Klantenbeoordelingen

4.8 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

respons

geluid

afwerking

3 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
DW
Super Mundstück.
Der Wilk 19.11.2020
Das Mundstück von Yamaha braucht sich hinter ein Mundstück von selber nicht zu verstecken.
Ich spiele auf einem als ein Selma S 80 C Stern und habe dadurch den Sound etwas verglichen.
Das Yamaha hat einen runden warmen Klang die Ansprache ist gut.
Und für ein super Einstandspreis zu bekommen. Daher klare Kauf Empfehlung.
respons
geluid
afwerking
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
s
Besser als erwartet!!!
saxcrusher 15.12.2016
Das Mundstück hat mich echt überrascht!
Es braucht den Vergleich mit anderen wie z.B. Selmer oder Vandoren nicht zu scheuen,im Gegenteil im Vergleich mit diesen habe ich mich für das Yamaha entschieden.
Das Yamaha hat für mich auf dem Thomann Handmade MK IV den ausgeglichensten Sound,alles wirkt sehr homogen.
Die Ansprache,die Verarbeitung und der Klang haben mich von diesem Mundstück absolut überzeugt. Eine m.E. echte Alternative zu deutlich teureren Mundstücken!!!
Mein Fazit: Unbedingt zu empfehlen!!!
respons
geluid
afwerking
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden