bespeelbaarheid

geluidsproductie

Yamaha FGDP-30 Finger Drum Pad

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 14.05. en Woensdag, 15.05.
Mooi ding voor een mooie prijs
Hohnersblues 05.10.2023
Deze nu ongeveer een week in huis. Het is leuk om mee te spelen gewoon op schoot. Handig dat hij geen adapter nodig heeft en gewoon met een accu te gebruiken is. Het was even zoeken hoe het werkt met de stem ondersteuning. Inmiddels weet ik welke drumkits ik het mooiste vindt. En welke instellingen ik handig vindt om te gebruiken. Er is ook nog erg veel onduidelijk wat de instellingen betekenen. Of ik deze sowieso ga gebruiken en nodig heb. Ik vind het geluid uit de speaker niet heel indrukwekkend. Maar over een andere speaker of door de koptelefoon is het van goede kwaliteit. Ook de bespeelbaarheid van de pads is prima. Ik ben er nog niet helemaal achter of ik de drumkits ook als midi kan gebruiken bij het opnemen op mijn laptop. En zo hja hoed dit dan moet. Er is gelukkig wel een uitgebreidere handleiding te vinden op internet.

Kort samengevat, mooi instrument voor een mooie prijs en zeker een aanrader.
bespeelbaarheid
geluidsproductie