Yamaha DXL1K

4

Actieve subwoofer met kolom luidspreker

  • Met 1.100 W Class-D versterker
  • Link in/out om Stagepas 1K MK2 uit te breiden
  • 12-Inch subwoofer
  • Smalle 10 x 1,5-inch Line Array luidspreker
  • Frequentiebereik (-10 dB): 37 - 20.000 Hz
  • Max. peak SPL: 125 dB
  • 2-Kanaals mixer
  • Spreidingshoek (V x H): 30° x 170°
  • Kleur: Zwart
  • Incl. beschermhoes

Afmetingen (B x D x H) en gewichten:

  • Luidspreker: 67 x 86 x 582 mm
  • Verlengstuk: 67 x 86 x 555 mm
  • Subwoofer: 334 x 418 x 550 mm
  • Gewicht van luidspreker: 1,8 kg
  • Gewicht van het verlengstuk: 0,6 kg
  • Gewicht van de subwoofer: 20 kg
Leverbaar sinds Maart 2023
artikelnummer 561554
verkoopseenheid 1 stuk
Height 2000 mm
Weight 23 kg
Sub Woofer 1x12
Power (Manufacturer Info) 1100 W
Inputs simultanly 3
Mic Preamp 1
Accu No
App Support No
Bluetooth Play No
USB Player No
Width 334 mm
Depht 418 mm
Speakers (Row) 10x1,5
Line Out XLR
Colour Black
Cover inclusive
Toon meer
€ 964
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Gratis verzending verwacht tussen Donderdag, 2.05. en Vrijdag, 3.05.
1

4 Klantenbeoordelingen

4.8 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

bediening

features

geluid

afwerking

2 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
H
Bis auf einige Kleinigkeiten wirklich super.
Hans-831 24.08.2023
Also ich habe leider noch nicht viel Zeit mit den Boxen verbringen können. Was ich allerdings in den paar Minuten festgestellt habe ist schon umwerfend. Ich benutze ein externes Mischpult deshalb habe ich nicht die Version mit dem eingebauten Mischpult gekauft. Kurz zum Aufbau. Die Boxen stehen in unmittelbarer Nähe zu den Mikrophonen. Und ich muss sagen die Rückkopplung ist schon mal wesentlich geringer als bei normalen Boxen. Gut irgendwann koppeln auch diese. Zum Klang. Habe ohne die Soundeinstellung am Mischer zu verändern, eingestöpselt und mal mein Keyboard laufen lassen. Ich sag nur wow. Für mein Empfinden ging das in Richtung Kopfhörer. Ob Brillanz oder Tiefen einfach super abgestimmt.
Zwei Dinge die nicht ganz so gelungen sind. Die Säulenverbindungen könnten etwas länger sein, dann wäre es stabiler. Und die Beschichtung der Unterteile ist sehr, sehr rau. Wenn man da nicht aufpasst kann man sich schon die Haut leicht verletzen. Hier würde ich eine Änderung empfehlen. Davon aber mal abgesehen ein hervorragendes Produkt.
bediening
features
geluid
afwerking
2
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden