Yamaha C40 BL

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
Leuke startersgitaar
Sixstring1970 05.04.2022
Deze gitaar eigenlijk besteld als vervanger voor mijn eerste bijna 40 jaar oude Spaanse gitaar welke versleten is maar nog steeds fantastisch klinkt. Ik heb op eenzelfde Yamaha mogen spelen van een vriend van mij en wist gelijk dat deze net zo goed klinkt als mijn doorleefde gitaar. Deze Yamaha klinkt warm en krachtig. Orginele snaren set is ook prima. De hals is vrij breed (50mm) bij de nut waardoor dikkere vingers ook een weg kunnen vinden. De afwerking is redelijk. Het is een zeer betaalbare, goed klinkende, nette gitaar voor een starter. Verwacht geen hoogstaande gitaar. Voor een verwende gitarist zou ik deze niet aanraden, maar voor een startende gitarist juist wel.