€ 1.899

Gratis verzending verwacht tussen Woensdag, 8.05. en Vrijdag, 10.05.
JA
Veel mogelijkheden maar matige bouwkwaliteit
J. Aerts 21.12.2020
We zochten een compacte tafel met relatief eenvoudige bediening (gebruik in een schooltheater). Na een vergelijk, waarbij ook de relatief lage prijs van deze lichttafel meespeelde, hebben we voor de Lightshark gekozen.

Na een jaar in gebruik zijn we gematigd tevreden. De bediening is geweldig: komend van een Zero88 ORB is dit een wereld van verschil. Grafisch goed vormgegeven heb je de bediening snel door, en kun je je volledig richten op het lichtplan. Ook de ingebouwde WiFi is ideaal, net als de bediening vanuit elke webbrowser (geen aparte apps nodig).
Waar we niet tevreden over zijn is de bouwkwaliteit. Na ruim een jaar minder intensief gebruik dan normaal (door de Corona-crisis) moet de lichttafel nu voor een tweede keer terug voor reparatie. De eerste keer een fout in het DMX-board, en nu zijn het de draaiknoppen die niet goed werken. De service van Thomann is goed - snel geholpen en goed gerepareerd - maar bij een betere bouwkwaliteit zouden dergelijke reparaties nu nog niet nodig mogen zijn.

Misschien hebben we net pech met ons exemplaar, en is de kwaliteit over het algemeen beter. In dat geval heb je een compacte lichttafel met genoeg mogelijkheden en een fijne bediening.