Wallace TWC-M28C Horn Compact Practice

2

Oefen Horn Demper

  • Instelbare weerstand
  • Volledig gemaakt van aluminium
  • Voor het vervoer van de demper kan deze worden opgeborgen in de bel
  • Kleur: Rood
Leverbaar sinds Maart 2015
artikelnummer 359030
verkoopseenheid 1 stuk
Material Aluminium
Type Practise Mute
€ 85
alle prijzen incl. btw
direct leverbaar
direct leverbaar

Dit product is op voorraad en kan direct verzonden worden.

Informatie over de verzending
Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 30.04. en Donderdag, 2.05.
1

2 Klantenbeoordelingen

4.5 / 5

U moet ingelogd zijn om producten te evalueren.

Note: Om te voorkomen dat evaluaties gebaseerd zijn op roddel, geruchten of heimelijke advertentie staan wij op onze website alleen evaluaties toe van daadwerkelijke gebruikers die het geevalueerde product bij ons gekocht hebben.

Na inloggen vindt u alle producten die u kunt evalueren ook onder “Product evalueren” in uw klantencentrum.

respons

geluid

afwerking

2 Recensies

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
s
Stimmung nicht verändert
silber93 30.12.2017
Damit kann man tatsächlich sehr leise üben und die Tonlage bleibt gleich. Es gab eine kleine Krise beim Verstellen des Widerstands. Wenn man - wie ich - es blöd genug macht, dann kann die Hülse zum Verstellen in den Dämpfer fallen. Mit einem gefalteten Papierstreifen konnte ich die Hülse dann wieder heraus fischen. Deshalb mein Tipp: beim Einstellen muss der Dämpfer senkrecht am Tisch stehen
respons
geluid
afwerking
1
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden

google translate de
Helaas is er een fout opgetreden, probeert u het a.u.b. later nogmaals.
K
Perfekt zum häuslichen Üben
KiRiHo 21.12.2017
Ich nutze den Dämpfer jetzt seit einigen Tagen daheim zum Üben und bin sehr überrascht über die geringe Lautstärke. Das ermöglicht mir das Üben zu jeder Tages- und Nachtzeit :-)
Allerdings erhöht sich der Widerstand gefühlt ein kleines bisschen. Dieser Widerstand kann bei dem Dämpfer aber sogar durch einen Stift geregelt werden.
Die Verarbeitung wirkt sehr hochwertig und der Dämpfer sitzt fest im Trichter.
respons
geluid
afwerking
0
0
Evaluatie melden

Evaluatie melden