Thon Amp Case Marshall Head

Gratis verzending verwacht tussen Woensdag, 8.05. en Vrijdag, 10.05.
Bv
Stevige en degelijke case, een must voor het vervoeren van je buizentop.
Bas vdW 15.11.2019
Er fijne amp case, voelt erg stevig en degelijk. Ik gebruik hem voor mijn Marshall JCM900 top, en hij past perfect. Erg handig ook dat je onder je versterker nog ruimte heb voor kabels en eventueel een stemapparaat.

Ik heb hem nu bijna 5 jaar in gebruik, en de case heeft mijn top al een aantal keer 'gered' van flinke beschadigingen.

Het enige verbeterpuntje dat ik zou kunnen noemen is dat het (voor mij) fijn zou zijn als er aan de bovenkant in het midden ook een handvat zou zitten. Zodat je de case als een koffer kan dragen. De 2 handvaten aan de zijkanten zitten voor mij (door de breedte van de case) net iets te ver uit elkaar waardoor het niet lekker draagt, vooral als je een eindje moet lopen.

BD
prima kist
Bren Derlin 11.02.2021
prima kist, versterker zit goed vast, deksel klemt niet bij erafhalen en afwerking is netjes.