respons

Thomann TTS-350 Tenor Sax

Heel veel waar voor je geld
Dirk09 03.04.2020
Bij deze saxofoon waren mijn verwachtingen, gezien de lage prijs, niet erg hoog. Wa bedoeld als een beginners instrument. De verwachtingen zijn ruim overtroffen. Op de afwerking is werkelijk niets am te merken. Alle kleppen sluiten perfect en zijn met mijn medium handen goed te bereiken. Het geluid is in alle bereiken prima, de intonatie is goed. Makkelijk speelbaar instrument met een goede sound. De koffer is stevig en biedt voldoende bescherming. Het mondstuk is niet super, en er zijn weinig extra accessoires bijgeleverd. Maar waar extra geld voor reiniging producten en een ander mondstuk maken het een complete aankoop voor weinig geld. Voor thuisgebruik en keine optredens prima te gebruiken.
respons