Thomann Tenor Ukulele Acacia

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 30.04. en Donderdag, 2.05.
WL
Made in Portugal
Willem L. 04.05.2022
Zo'n anderhalve eeuw geleden emigreerden drie Portugese houtbewerkers naar Hawaii waar zij begonnen met het maken van muziekinstrumenten die door de Hawaiianen ukuleles werden genoemd. Nu blijkt dat deze traditie nog altijd in het Portugese bloed zit en tot uiting komt in deze tenor uke. Vervaardigd uit 100% acaciahout met een prachtige afwerking is deze ukelele niet alleen een lust voor het oog maar ook voor het oor. Bovendien is het instrument ook zeer vriendelijk geprijsd. Zelf heb ik een kleine aanpassing gemaakt door er een element met actieve Double C1U voorversterker in te bouwen, waardoor de ukelele tijdens optredens nog mooier tot zijn recht komt.