Thomann Portuguese Mandolin De Luxe II

... en mijn vrouw speelt weer met veel plezier!
Robert7 23.07.2020
Samen met zoons en dochters een cadeau gegeven, omdat de lol in het mandoline-spelen was vergaan! (te oud, kromme hals, etc.) Onze eerste keus beviel niet helemaal, niet echt lekker te bespelen in de lage tonen...., maar het retourzenden was een 'eitje'!! Goeie service! Het hele bedrag gecrediteerd (eigen keus in het menu!) en een iets duurder instrument uitgezocht, de Thomann Port. Mandoline de Luxe II ! 2 dagen later was ie er al! Inmiddels heeft ze het eelt op de vingertoppen al weer terug en worden we er allemaal heel vrolijk van! Het instrument is echt een topper: het geluid sprankelt, het bespelen gaat heel licht en de zuiverheid is van laag tot de hoogste tonen 100% top! Thomann bedankt en 'Chapeau' voor jullie service!!