Thomann FH 600 G Bb-Flugelhorn

Gratis verzending verwacht tussen Woensdag, 8.05. en Vrijdag, 10.05.
l
Een goede bugel
leeuwkee 29.01.2023
Ik heb deze bugel nu twee maanden en ben er zeer tevreden over. De bouwkwaliteit is niet top, maar zeker voldoende. De ventielen lopen perfect. Aanvankelijk dien je ze wel wat vaker te reinigen (ivm inslijten ventielen). Als je ze goed geolied houdt lopen ze perfect, geen probleem mee gehad. De klank is mooi en het geluid mengt goed in mijn harmonieorkest. De bugel stemt goed in alle registers, maar zoals met meer blaasinstrumenten is luisteren naar wat je aan klank produceert belangrijk om met je lippen bij te kunnen sturen. Geen intonatie problemen gehad. Als je bugel wil spelen voor weinig investering een absolute aanrader.

Flugel
GK86 24.02.2019
Instrument wat niet slecht is qua prijs/kwaliteit verhouding. Kan prima gebruikt worden als "bij-instrument" als trompet je hoofd instrument is en een bugel sporadisch nodig is!