Thomann CTC-50 Black

Levering ongeveer tussen Maandag, 13.05. en Dinsdag, 14.05.
The best cheap guitar tuner
SanderVisser 01.11.2021
Have tried multiple, but this one is the best. Clean, clear and easy to use. Have bought several just so I have them everywhere I need.

Prima tuner
Alex2344 13.10.2023
Fijne tuner, doet zn werk uitstekend. Het display is goed leesbaar. Het apparaat reageert prima op de trillingen in de gitaar, volume hoeft niet aan. Het is niet de meest snelle stemmer, het kan 1-2sec duren voordat je een goede meting krijgt, dus wellicht zal iemand die vaak op een podium staat iets meer willen investeren, maar voor de hobbyist is dit prima, en voor deze prijs beter dan ik verwacht had.

Prachtproduct
Masterkevjuh 25.02.2024
Ik heb dit stem apparaat voor bijna een jaar (denk ik) en hij is geweldig. Mijn vorige is helaas in tweeen gebroken nadat ik hem had laten vallen. Ik had deze laten vallen en hij was nog heel!

Hij is heel accuraat in het stemmen. Hij heeft twee knoppies, eentje voor het aanzetten, eentje om de modus te veranderen. Ik gebruik alleen de Chromatische modus, maar als je een lange tijd niet hebt gespeeld is de Gitaar (G) optie goed om weer op je standaard stemming te komen.

DF
CTC-50
Danny Fortuijn 05.08.2021
Prima apparaatje voor een klein prijsje. Kan zich prima meten met de duurdere exemplaren en doet wat het doen moet.
Ik gebruik er eentje voor basgitaar.

Perfekt.... zelfs als deze drie maal zo duur zou zijn!
Anoniem 27.02.2016
Bij de eerste had ik zo iets van, ik probeer het gewoon, voor deze prijs kan toch geen buil vallen??
Toen was het hek van de dam!!
Ik koop er steeds weer een of meer tegelijk.....
Voor deze prijs krijgt elk instrument gewoon een eigen Thomann CTC-50.
Ik heb er ook al een paar weggegeven, aan muziek vrienden en deze zijn nu ook verknocht aan deze kleinood!
Geen twijfel mogelijk gewoon doen!!!!

m
Fijn stemapparaatje
muziekmeester 04.05.2022
Fijn stemapparaatje, stevig en doet zijn werk. Verschillende modussen zijn handig maar ook verwarrend. Wat mij betreft mag hij gewoon altijd op chromatische tuner staan. Prima ding!

IB
Super degelijke tuner
Isabel B 28.03.2021
De bediening is erg makkelijk, er zitten slechts 2 knoppen op. De afwerking voelt prettig aan. Dit is mijn enige tuner dus ik kan hem niet vergelijken, maar voor mijn gevoel is hij erg accuraat. Het scherm is helder en duidelijk zichtbaar. Ook is hij erg compact. Ik zou deze tuner zeker weten aanraden!

K5
Gaat goed
Klaas 58 10.02.2024
Apparaat doet wat hij doen moet. Je kunt het niet bewegen. Maar wel duidelijke display

FD
Top Tuner!
Fabio D. 08.06.2021
Very happy with the Tuner.

It is accurate, easy to use and the screen can be moved / adjusted to face towards you when tuning.

Couldn't ask for more, especially at that price!

Mooi dingetje
Anoniem 09.01.2016
Ziet er leuk uit en voor het prijsje altijd een goede aanschaf als gitarist zijnde.
Heb m'n gitaar een toon lager, op D, en soms heeft ie er wel eens moeite mee bepaalde tonen op te pikken (doet dan gewoon niks). Uit en weer aanzetten helpt meestal wel. Niet optimaal als je een 12-snarige gitaar "even" wilt stemmen.