Thomann Black Jazz Bb- Flugelhorn

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Donderdag, 2.05.
k
Bij twijfel? Kopen!
koper-amateur 19.10.2019
Ik ben eigenlijk saxofonist en gitarist, met een beetje trompet erbij. Ik vind Bugels wel mooi klinken, dus heb ik deze aangeschaft. Ik verbaas me over het geluid, dit is mede het sterkste punt van dit instrument: rond, fluwelen en heel jazzy. Voor mij als koper-amateur doet het meegeleverde mondstuk het prima, al heb ik voor later een Yamaha mondstuk erbij gekocht. De ventielen gaan een klein beetje zwaar, maar daar houd ik wel van, ze werken wel fijn en exact. De intonatie is goed, voor de respons moet er wat gewerkt worden, een bugel biedt kennelijk meer weerstand dan een trompet.
En tenslotte, ziet hij er schitterend uit!
respons

Mooie Bügel -- Thomann prijs!
Anoniem 16.03.2016
Ik heb jaren op een trompet gespeeld , in bigbands als "Lead Trompettist", dus dat was altijd beuken als High Blower maar als tegenwicht was er altijd de "Bügel"als solo instrument waarop je vooral mooi Ballads kon spelen en je gevoel kon vertalen, maar nu de leeftijd gaat spelen en ik alleen maar speel als muzikant bij amateur combo's en orkesten, heb ik dit instrument aangeschaft vanwege de prijs/kwaliteit verhouding,de uitstekende klank en mooie uitstraling!
Het setje wordt compleet met mondstuk en koffer/ c.q rugtas afgeleverd en ook nog met ventiel olie en witte handschoenen.

Trots op dit instrument voor een mooie prijs , met name op mijn situatie als jazz muzikant bij leuke gezelschappen!