4 / 5

Thomann Bass Ukulele Side Hole

Levering zonder verzendkosten tot ongeveer Donderdag, 2.05.
JA
Amazing!
Just Amazing 02.12.2018
Nou, waar zal ik beginnen...

1. De bezorging was netjes. Grote doos, en de Bass zelf was beschermd met luchtzakjes, en was verpakt in een plastic zak, dus daar was niks mis mee.

2. Een van mijn grootste redenen waarom ik deze bass wilde, was vanwege zijn uiterlijk. Nou, ik kan u vertellen dat de bass er zelfs mooier uitziet in het echt dan op de foto's! Hij is vrij licht, maar voelt wel erg stevig aan!

3. Het geluid is echt fantastisch. Je kan het goed vergelijken met een Contrabas, zowel akoestisch als via een box! Door het gat aan de zijkant te doen, kan je het akoestisch ook veel beter horen, wat erg fijn is als je bijvoorbeeld lekker thuis wilt oefenen.

Één ding wat wel wat jammer is, is dat de hoogste snaar (De G) wat een ruis heeft wanneer je hem bespeeld, ook als je hem niet indrukt. Dit gaat echter weg wanneer ik hem inplug, dus het is niet een grote ramp

4. Kwa constructie is hij erg goed gemaakt. De Treble en Bass zijn erg goed, en de Build-In Tuner doet zijn werk.

De snaren zijn even wennen. De snaren zijn super rubberachtig en bewegelijk, en als je erop speelt voelt het ook alsof je met rubber aan het spelen bent. Als je al een andere bass hebt met stalen snaren, zou ik zeggen dat je het even een weekje de tijd moet geven om aan de snaren te wennen.

Dus, over het algemeen ben ik super tevreden hierover! Het is een geweldig instrument met een erg mooie klank, en ik zal hier zeker de komende jaren van genieten!