respons

Thomann Pipe & Mouthpiece for Melodica

Levering verwacht rond Donderdag, 2.05.
ML
Niet nodig, slecht te reinigen
MIDI Life Crisis 02.06.2022
Het maakt vrijwel niet uit of je deze slang tussen je melodica en mondstuk hebt zitten: aanblazing is gelijkwaardig.
Jammer van de ribbels die het schoon (schimmel!) houden van dit ding onnodig bemoeilijkt.
Liever had ik versteviging gezien in de vorm van een buigdraad, zodat je het mondstuk in de buurt van je mond kunt suspenderen op tafel, of rond de hals op vrije voet. Dit slappe ding laat het mondstuk letterlijk uit de mond valken, wat zingen bemoeilijkt.
Pro tip: gebruik deze slang om staande spelend je melodica lager tegen je lijf te houden, voor meer longinhoud.
(Vind het zelf echter fijner om zonder deze slang te spelen en het instrument met mond en handen tegen de borst te houden tijdens twee-handig spelen.)
respons