the t.bone TWS 16 HT 863 MHz

Verwachte verzenddatum: Woensdag, 8.05.
BoBpar 05.02.2019
Ik was al enige tijd op zoek naar een betaalbaar en goede draadloze microfoonset die op veel manieren makkelijk uit te breiden is. Dat heb ik gevonden met de TBone TWS 16 bij Thomann.

Een mooi afwerkt systeem. Heb er nu al een aantal ingebouwd zitten in een flightcase. Krijg veel complimenten van de mensen die hem gebruiken. Ontvangst buiten is wel 120 meter. Mooie set en goed uit te breiden met microfoon, instrumenten mics oid.

TWS 16 HT 863 MHz
BonoMT01 13.11.2017
Micro wordt gebruikt tijdens DJ-en en om te zingen. Voldoet heel goed aan mijn eisen. Gemakkelijke bediening en de klank is heel goed.

F
Dat was schrikken geblazen.
Frans Ollande 12.04.2022
Ik kreeg via DHL de doos in een hele mooie overdoos binnen.
Toen ik de doos zag met de microfoon erin was dat wel schrikken. Was dit een Chinees Kerstpakket ? Een verschrikkelijke verpakking, niet passend bij een mooie Firma als Thomann. Het apparaat is erg mooi als je de doos opent, maar een verschrikkelijke doos.