the t.bone free solo HT 600 MHz

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
Waar voor het geld
RobbeG 16.11.2018
We gebruiken deze microfoon voor kleine optredens meestal binnen.

+De geluidskwaliteit is zeer goed en klinkt heel helder
+Veel en handige functies zoals de autoscan voor vrije frequenties
+Bereik is goed en ver genoeg voor onze toepassingen, let wel op dat er een directe ononderbroken lijn is tussen zender en ontvanger voor het beste signaal. Ook is het aangeraden om de antenne's niet aan de achterkant of binnenin een rack te plaatsen omdat metaal het ontvangstvermogen vermindert.

-Batterijduur van de handheld is niet ideaal. Elke repetitie nieuwe batterijen is nodig want hij werkt zo een 2-3 uur op 20mW.
-Zeer gevoelig voor geluiden opgenomen door de body van de microfoon zelf. Wanneer bijvoorbeeld per ongeluk tegen achterkant gestoten wordt hoor je lichte plop.

!Antennekabels/koppelstukken voor installatie in een rack niet meegeleverd. Deze heb ik nog apart bij moeten bestellen zodat ik de antenne's aan de voorkant van de rack kon plaatsen!

MT
T-Bone Free Solo HT 600 MHz :AMAZING!
Mr. T-Bone 18.12.2020
Twee van deze zenders en mike's aangeschaft. Wat een feest! Ze klinken uitstekend en ook volledig storingsvrij.
Nooit gedacht dat je voor relatief zo weinig geld zo'n mooi product kon kopen.
Aanrader!