the t.bone IEM D2.4

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 14.05. en Woensdag, 15.05.
T-
Prima budget oplossing maar veel opstartproblemen
Tom - UNDAWN 05.03.2024
Wij gebruiken vier sets van the t.bone IEM D2.4 voor live shows en repetities. Het geluid is prima. Bedraad is er niks aan de hand, maar draadloos (waar je ze juist voor aanschaft) ontstonden er al snel problemen.

Twee van de vier ontvangers veroorzaakten een vreemde, (digitale) ruis. Nare pieptonen, hardnekkige bijgeluiden. Het complete geluid viel zelfs soms weg en het geluid vervormde constant. Bekabeld was er niets aan de hand, dus er ging iets niet goed tussen zender en ontvanger. Maar wat...?

Na veel tijd en alle mogelijke opties van het aanpassen van frequencies zijn we er uiteindelijk achter gekomen dat de antennes kapot waren... toen we deze eraf schroefden bleek dat het draadje in de antenne enorm dun is en was beschadigd terwijl we er altijd voorzichtig mee zijn omgegaan. Onbegrijpelijk dat ze dit zo gebouwd hebben.

Op aanraden van iemand die ook deze problemen ondervond hebben we nieuwe antennes besteld van een ander merk. Hopelijk gaat dit werken, anders sturen we de set compleet retour.