the t.bone Ovid System CC 100 RC

Levering ongeveer tussen Woensdag, 15.05. en Donderdag, 16.05.
ideaal vanwege lage gewicht
Martin10kamp 22.01.2021
Veel bluesharmonica gespeeld met goede losse microfoons. Maar soms wil je gitaar/ steel spelen met je harmonica in een klem. Dat is moeilijk goed te versterken. Met microfoon op standaard is het geluid wisselend, omdat je niet altijd stil/ op dezelfde plek blijft. Met ducktape vastzetten op je klem was ook geen succes vanwege het enorme gewicht waardoor alles scheef ging zitten en spelen niet goed kon. Gezocht naar een manier om mijnharmonica’s te versterken op de klem en dit is ‘m dan; de T.bone zit nu vast aan mijn klem en het spelen, maar ook het wisselen van de harmonica’s gaat soepel. Geluid is erg goed, moet alleen niet te hevig door de neus ademen ;) Maar daar vinden we nog wel wat op.

Contrabas microfoon
Tontje 23.12.2021
De microfoon getest op terugkoppeling en studiogebruik.
Om terugkoppeling te beheersen is een preamp met phase shift en notch filter nodig. De lage frequentie kan wat verminderd worden.
Bij studiogebruik voldoet de microfoon goed.

Prima systeem
BillyBorro 08.12.2019
Al een aantal keren gebruikt voor verschillende instrumenten. Contrabas, viool, sax, bandoneon. Prima live-geluid. Ook live opname via XR-18. Uitstekende kwaliteit!