the sssnake SM10RD

Levering ongeveer tussen Dinsdag, 14.05. en Woensdag, 15.05.
Kleurcodering
Ruud 30.11.2017
Deze kabel heb ik gekocht met het idee ze te gebruiken voor specifieke doeleinden. Dat wil zeggen dat ik de rode kabel enkel gebruik vanaf de frontman/vrouw naar het stageblock toe, zodat ik weet zonder de kabel te hoeven volgen welke kabel ik zoek.

De kabel voelt stevig aan, evenals de pluggen. Ik heb al meerdere kabels gehad van thomann en ze klinken allemaal prima. Ze gaan iets eerder kapot dan duurdere alternatieven, maar voor deze prijs koop je met gemak een nieuwe.

s
10m
ssscan 11.07.2018
heb deze ook int blauw en geloof het of niet ze klinken net hezelfde :p nee echt zijn goeie kabels gewoon doen.

r
nice cable
ryan.d 22.04.2017
Very nice cable good price and quality

Connectors feels strong and smooth also the cable very flexible wich makes it easier to roll up the cable.

Geruisloos opvallende mic-kabel
Arjanname 03.12.2023
Voor mij als drummer een kabel die opvalt en lang is. Zichtbaar voor de anderen zodat je er niet over struikelt. Geen ruis. Geen speling op de aansluitingen.
Blij mee! Net als de andere bandleden

fijn
Anoniem 18.04.2016
het is fijn dat de kabel een kleur heeft verder prima geluid

Prima kabel
T-Bob 04.09.2019
Ik heb deze rode kabel gekozen om de microfoon waar deze aan vastzit makkelijker te identificeren als het 1e kanaal op mijn audio interface. ;)
Goed gefabriceerde kabel zonder narigheid, met goede connectoren!

Goede kwaliteit
Dragon666 03.08.2023
Zeer goede XLR voor dit geld, een aanrader!