the box pro Achat 115 Sub

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
Wat een laagkast!
TImmetjuh070 05.09.2019
Ik ben erg tevreden over de sub!
Voor een enkel 15'' budget sub, presteert hij ongelooflijk goed!
Hij ziet erg goed uit kwa design, geluid is echt super goed!
En de aansluit mogelijkheden zijn supergoed.

IK gebruik ze vanaf 50hz tot 100hz, waar je dus flink wat vermogen op los kan laten.
Zelf heb ik 4 stuks van deze, 2 per kant op een TSA4-1300.

Gaat prima!

j
Wat een sub
jorn2024 08.01.2023
Wat een laagkast zeg, strak en nog redelijk diep en vol van klank, dit had ik niet verwacht van een 15 inch sub van 400€, daarnaast is hij ook super netjes afgewerkt, super lichtgewicht en toch stevig gebouwd, erg makkelijk te tillen door zijn omvang, enige minpuntje is dat je de koeling van de driver wel eens kan horen fluiten maar dit is pas merkbaar als je echt voor de sub staat en je hem echt goed op zijn staart trapt, met goede topkasten en 2 subs is dit verwaarloosbaar.

ik gebruik nu 1 sub samen met 2 Nova VS10 toppen en de 2e sub gaat zeker komen.. 1KW per kast mogen ze zeker hebben, heb nu een TA2400 erop stereo maar je komt gewoon te kort gebrugd op 1 sub gaat perfect, mocht je 2 subs hebben/willen is een FP10000Q clone of een TSA4000 wel aan te raden

Kortom erg leuke sub die je zeker niet teleur gaat stellen!

Edit: inmiddels nummer 2 gearriveerd en aangesloten op een sanway FP10000Q. Wat een geluid. Zeer mooi laag met 2 kasten!

Fluiten van de koeling zoals hierboven beschreven valt compleet weg met 2 subs!