the box MA150

Gratis verzending verwacht tussen Vrijdag, 3.05. en Maandag, 6.05.
Powerfull floormonitor
BasBeest 28.04.2016
We hebben er nu 2 in gebruik gedurende iets meer dan 3 jaar. Wat een fijne monitors. Thomann geeft aan dat ze 150W zijn, maar ze schuiven de 400W Baxkasten met gemak aan de kant. Ruime aansluitmogelijkheden en een extra luidsprekeruitgang. Voorzien van tophat voor 35mm gebruik. De 15"woofer heeft een heerlijke spreiding en blaast dwars door het podiumgeluid heen. De zeer prettige hoorn heeft een helder geluid en nagenoeg geen feedback. De kast is lekker stevig om met je voeten op te staan spelen en de grill beschermd de luidsprekers goed. Het geluid is meer dan je zou verwachten en voldoet ruimschoots als zangversterker in de oefenruimte. We gebruiken er 2 op het podium met elk een passieve kast ernaast. Nog nooit problemen mee gehad en nog nooit te weinig monitor gehad :-). Toppertje van Thomann