Mooie sounds en veelzijdig
RockGalore 19.01.2020
Kende die tone print opteis niet maar dat is helemaal geweldig. Met je mobiel even een nieuwe preset "beamen" en verdraaid. Mooie octave (en ook flanger en chorusachige) effecten. Voor dat ene moment van "hoe doet ie het!!" Net Joe Satriani...wat geluid betreft...nu nog zo spelen...

TC Electronic Sub 'n' Up octaver
Anoniem 04.07.2016
Gebruik het pedaal voor mijn basgitaar. De bediening is simpel en effectief. 4 Knoppen voor het uit- en aanzetten en onbeperkt mixen van dry, up, sub en 2x sub. Hoewel, voor de bas 2 octaven omlaag?
Ideaal is de 3-standen schakelaar voor poly, toneprint en classic. Voor mij de eerste kennismaking met toneprint. Zeer fijne toevoeging van TC Electronic voor het uitvinden en gebruiken van allerlei nieuwe effecten voor zowel bas als gitaar, simpel door ze in te laden via je element, de app en smartphone.
Pedaal is stevig gebouwd en zijn prijs meer dan waard.
Klasse!

Top Octaver
Tnoo 18.11.2019
Ik gebruik dit pedaal thuis en in de studio voor het produceren van muziek met zowel gitaar als bass.

De tracking is top en het pedaal heeft veel mogelijkheden tot het maken van verschillende gecombineerde sounds met de lage en hoge octaaf. Ook het gebruiken van Toneprint geeft veel extra mogelijkheden aan dit pedaal zoals toevoegingen van bijvoorbeeld chorus en vibrato.
Ik kan dit pedaal zeker aanrader als je op zoek bent naar een octaver met veel mogelijkheden. Kijk vooral even op youtube, hier zijn veel video's te vinden over dit pedaal.

Super Octaver
Anton2208 04.02.2020
Prima respons, veel instelmogelijkheden. Bass klinkt supervet en alles is te editen naar eigen smaak via de TC Toneprint app. Ook mooie toneprints te downloaden. Scheelt een hoop werk. Schakelen gaat geheel geruisloos, zoals bij alle TC pedalen. In combinatie met mijn RH450 heb ik een dijk van een geluid. Aanrader!

Prima octaver
Anoniem 06.03.2017
Ik gebruik de TC Electronic Sub'n'Up Octaver in combinatie met een Fender Precision '76 en gebruik hem voornamelijk om een octaaf omhoog te maken. Hij trackt en tuned perfect en ik ben er zeer tevreden over, zeker gezien de bescheiden prijs.