Tascam DR-60D MkII

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 7.05. en Woensdag, 8.05.
m
Deed wat het moest doen
matthijs_r 02.12.2019
Dit apparaatje aangeschaft om een week lang intensief op locatie te draaien met twee draadloze XLR mics. Wat ik in deze week heb gemerkt is vooral dat de batterijduur niet al te best is. Op een draaidag van 8 uur heb ik zeker 3x de batterijen moeten vervangen, en dat gaat best hard na een tijdje.

De audio kwaliteit is opzich prima. Je moet erg je best doen om je levels goed in te stellen en het is met name lastig om de master output naar de camera te regelen. Wat wel een hele fijne functie is is de slate functie.

De bouwkwaliteit is ook middelmatig. De case zelf is robuust en de knoppen draaien fijn, maar de thread bovenop om hem onder je camera te bevestigen is van erg goedkoop plastic en deed het dus ook na 2 dagen niet meer.

Al met al een 6/10. Voor wat ik nodig had was het goed, maar ik zal hem niet nog eens gebruiken.

EO
Mobiel recording
Erik Oortje 08.05.2018
Gekocht voor mijn dochter die er reportages mee heeft gedaan, werkt super de bediening is niet echt moeilijk maar je moet wel goed opletten niet te veel in het rood te komen.

D-
TASCAM
Danny - AIM 12.04.2023
Mooi, degelijk, handig en goed geluid met de juiste mic's en instellingen.