Strymon Magneto

Gratis verzending verwacht tussen Donderdag, 2.05. en Vrijdag, 3.05.
NS
Uiterst krachtige tape head Delay
Not Shown 27.05.2020
Wat is dit een beest van een machine! De krachtige processor zorgt ten alle tijden voor een hoge sample rate waardoor er steeds een warm en vol geluid geproduceerd wordt. De low cut zorgt ervoor dat je echo niet muddy wordt en het "oneindige" aantal repeats maakt dat je deze module ook als oscillator kan gebruiken. Bij de extra effecten op de module zijn vooral het tape age effect en de spring reverb twee krachtige tools die je geluid een extra dimensie geven. Enige minpuntje is dat niet alle knoppen even goed te bedienen vallen wanneer je grebuikt maakt van alle cv in- en uitgangen.

jM
Fantastiese module
jan Modaal 12.10.2020
Zelfs na 3 maanden intensief gebruik heb ik nog maar een fractie van de mogelijkheden benut. Dit is een module die je jaren kunt gebruiken zonder dat het gaat vervelen.