Steven Slate Audio VSX Essentials Edition

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 14.05. en Woensdag, 15.05.
De oplossing voor elke bedroom producer
DEXM 30.07.2023
Zoals de meeste was ik erg sceptisch over deze headset. Maar nu ik hem dagelijks gebruik kan ik niet anders zeggen dat ik helemaal om ben. Sinds ik deze headset gebruik voor het maken en mixen van muziek zijn mijn producties zwaar vooruit gegaan. Ik maak voornamelijk Techno en Tech house. Ik merk vooral dat mijn nummers op verschillende speakers goed en gebalanceerd klinken. Dit komt omdat je in de virtuele studio elk detail uitstekend kan horen en alle levels van je samples perfect kan afstellen. Iedereen die twijfelt raad ik aan om het gewoon te proberen.

F
Alles wat ik nodig heb
Flixx 02.10.2023
Geluidskwaliteit is fantastisch, hoge resolutie en bereik! De software die erbij komt maakt het mix proces ook een stuk beter. Apparaat is wel kapot gegaan na een aantal maanden, een van de speakers stopte ermee, ik vermoed een kabeltje. Nu verzonden voor reparatie, want ik wil hem heel graag weer gebruiken!

Amazing for the prize
Doubletilde 17.11.2023
For beginners and advance. this is a great way to be able to listen more accurate to your mixes without needing to spend houndreds for monitors and room treadment.