Fantastisch
John50 17.11.2021
Prima geluid met helder midden en diep laag.
Vergeleken met de Sennheiser HD569 klinkt de 280pro iets intenser en de 569 iets ruimtelijker.
Wel erg gevoelig voor contact met kabel en dergelijke maar dat hoort misschien bij de wat strakke hoofdband voor goede noise cancelling.
Al bij al net zo'n aanrader als de HD569

h
HD 280 Pro
hilb 26.04.2021
Ik had hem willen dragen bij het maken van opname's van zang. Het draag comfort is niet zo goed. Hij zit echt heel strak op mijn hoofd. En volgens mij heb ik geen groot hoofd. Voor de rest is het een zeer goede koptelefoon voor studio gebruik. (ook voor gewoon audio)

V
VMCS 16.06.2017
Isolation and sound quality are pretty awesome. If there is no music playing, I can hear my own heartbeat with the headphones on.

The design is a bit awkward, and after 4 hours it feels a bit tight on the head, but I guess that is normal, when you want isolation.

Also, the type of cable it comes with, can get sometimes annoying, but I guess this is more about personal preferences.

L
goed ding
Leovrhee 20.06.2020
goeie koptelefoon voor het geld, goeie geluidsreproductie en ik ben er zeker blij mee

Q
fantastische hoofdtelefoon prijs-kwaliteit
Quintensegers 02.10.2019
gebruik ik voor mijn elektronische drum roland TD25. zeer doede bas en duidelijke klanken.