Sela SE 010 Casela Pro Satin Nut

Gratis verzending verwacht tussen Woensdag, 8.05. en Vrijdag, 10.05.
Heerlijke Cajon, goede prijs kwaliteitverhouding
Anoniem 19.05.2016
Deze cajon bij Thomas gekocht. Is er erg mooi afgewerkt, je zit gelijk de kwaliteit er aan af. Mooi om te zien maar grote voordeel is dat de snare ook los kan met een handel. Heb voor aanschaf ook andere merken vergelijken, maar Sela heeft m.i. het meest duurzame mechaniek om de snare op en af te schakelen. Werkt prima tijdens het spelen, gebruik deze cajon regelmatig bij combinatie met Sela SE 006 Cajon pad. De cajon pad is ok en voor de prijs een mooie extra maar zal geen jaren mee gaan vrees ik.

De sound van de Sela SE 010 pro satin is mooi. Diep warm voor basnoten en crisp voor snare noten.

Overall en hele mooie cajon.
Tip: koop er gelijk Sela cajon bag bij, ook van prima kwaliteit en houdt de cajon bij reizen mooi.