4 / 5

1 Recensie

Schecter Omen Elite-6 LH BCHB

Gratis verzending verwacht tussen Dinsdag, 28.05. en Woensdag, 29.05.
FG
Na een goede set up speelt hij geweldig!
F. Gurski 10.10.2023
Dit is mijn eerste 6-snarige Schecter (ik heb ook een 7-snarige tegelijkertijd gekocht). Wat een geweldige gitaar! Om heel eerlijk te zijn gebruik ik alleen de bridge pickup maar deze klinkt gewoon geweldig. Ik was alleen niet tevreden met het "set up to play" gedeelte. Ik moest meteen een snaar vervangen want deze knapte al bij de eerste keer stemmen (ik had nog geen noot gespeeld), ik moest al een truss rod adjustment uitvoeren en de intonatie was niet helemaal goed dus deze moest ik ook aanpassen. Na een goede set up gedaan te hebben speelt hij geweldig. Dit is nu mijn favoriete gitaar! Dus zorg ervoor dat iemand (of jij zelf) de gitaar een keer goed kan overkijken en een goede set up kan uitvoeren en je hebt een gitaar van zeer goede kwaliteit in deze prijscategorie!