€ 1.290

m
Prima instrument!
maresch 06.12.2017
Keurig afgeleverd. Alleen de brug moest geplaatst worden. De snaren waren al bevestigd.

Klinkt goed, geen rammeltjes, geen wolfstonen, niets. Uiteraard klinkt het nu vooral nog als een nieuw instrument; een cello krijgt hare ware karakter pas na veel bespelen.

Geleverd met een degelijke hoes een strijkstok en onderhoudsmiddel en een doek.

Prima cello voor beginners, gevorderden, amateurs, "herintreders" ..
Niet te vergelijken met op kleine schaal gebouwde instrumenten, maar een goede keus voor wie geen duizenden euro's kan of wil betalen.
Voor een cello van vergelijkbare kwaliteit betaalt men doorgaans meer.

De reviews zijn unaniem goed. Mocht het spelen je niet bevallen, denk ik dat je 'm nog wel kunt verkopen via marktplaats of zo. Hetgeen ik niet hoop, natuurlijk! Gewoon doorzetten, blijven spelen!!

Tip voor Thomann? Bied ook een optie voor een totaalpakket: cello, stok, hoes, onderhoudsmiddel, hars, pinstopper, standaard, hotelsourdine, voor een leuke prijs.
En helemaal mooi zou zijn: een afstel en onderhoudscontract bij een lokale bouwer/ reparateur.
Dan kun je meteen aan de slag!

s
zeer goed studie instrument
sandrala 28.02.2019
Deze cello heeft een warme klank en is goed bespeelbaar. Door de goede prijs ideaal als studie- instrument